جایـ♥ــے بـہ نام رویا...☻

✖ڪُــلبــے عــاشقــ♥ـــــآלּ✖

❤love❤

جایـ♥ــے بـہ نام رویا...☻

جایے بـہ نام رویا...    رویاے من...   

 صورتے    پر از گل   

           گل هاے نرم و خوش بو    پر از فرشتـہ         فرشتـہ هایے ڪـہ ارامش رویایم بودند    

ماـہ                   ماهے ڪـہ شب ها روشنیِ چشمانم و سوسویِ دلم بود 

   باران                   بارانے ڪه از هجوم قطرـہ قطرـہ اش لذت مے بردم  

      من و باران و خدا         

            باهم براے همـہ ے لحظـہ هامان   ناگهان تصادفِ دو دل، دو نگاـہ، دو رویا! 

       مجرمانش دخترڪ صورتے و پسرڪ آبے بودند      

                                     حڪم عاشق شدن بود...     عشقے عمیق و رویایے               

                                   هردو محڪوم بـہ اجرا...    رویاے ما...     سپید...    پر از عشق   

         عشقے ڪـہ ثانیـہ ثانیـہ ساختـہ شد 

   پر از احساس         احساسے ڪـہ پیشڪشِ راهمان شد    دو دست     

         دستانے ڪـہ براے همیشـہ در هم قفل هستند    

دو دلـــ♥ــــ                   دلــ♥ـــهایے  ڪـہ هیچ چیز مانع صاف ماندنشان نیست  

    من و تو و خدا          

            با هم براے همـہ ے لحظـہ هامان    آرے رویاے ما... 

        با همان فرشتگان و باران و ماه          

        با نوازش سـہ تارِ زندگی...    

                           براے همیشه...     من و تو و خدا          

              سپیدِ سپیدِ سپید...    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:کلـــبه عاشقــان/ دلنوشته/ عکس عاشقانه, ساعت 7:12 توسط ✖ǟֆɨʀɛ✖